4:e advent

Jahapp nu är det fjärde advent och idag har pappa och elvira köpt julgran så imorgon flyttas den in. Då kommer det dofta ljuvligt här inne och då blire julstämning, kollar just nu på grinchen också, då får man också lite stämning :D
Grinchen har typ blivit en ny jultradition tycker jag, kommer inte ihåg att man såg på den när man var liten men nu så kollar man alltid på den.



Denna helg har jag först varit hos jonte och spelat lite tmnt, sen var jag hos adam och där gick vi på promenad typ, det var trevligt, sen när jag skulle hem så träffade jag på mattin och co från medelklassen. Så hakade på dom till statoil, där tydligen alla coolingar hänger, sen gick vi hem till han, som bor granne med adam. kom sedan hem kl 7 och gick och sov direkt. en hädelserik kväll kan man säga.

Imorgon ska jag åka och inhandla dem sista julklapparna sen så kan man slappna av

Kommentarer
Postat av: Adam

din jävel du trodde ja sov:D

2008-12-21 @ 22:02:14
Postat av: Ille

haha ja men det var så släkt och lugnt såg det ut som :D

2008-12-22 @ 01:38:46
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0