FELIZ NAVIDAD!! EVERYONE

GOD JUL på er alla :D hoppas ni får en jättetrevlig julafton med era nära och kära :)
tänkta att alla skriver GOD JUL så jag tänkte vara snäll och ge er lite omväxling/passa på att briljera med mina spanska skillz :D

JAG Tomte?
Jag är alltid pirrig innan jul, det har liksom blivit en tradition, och det blir inte bättre med pirret när jag ska vara tomte hos shane och hans släkt :P
I morse fick jag ett samtal av shanes mamma som frågade om jag skulle kunna tänka mig och vara tomte åt dom eller speciellt åt alex och hans familj som dom ska fira jul med, alex är en liten pojke. SÅ jag tänkta att det skulle kunna vara roligt och tackade ja :)
 Annars idag och jag spelat lite gitarr med elvira och vi/ jag har kommit på hur låten ska gå och kommit på texten till refrängen och lite på versen, sen har jag klätt granen också, det blev bra. men alla svenska flaggor,(som vi typ är ensamma om att ha typ) hade trasslat ihop sig. Sen en sak som vi definitivt är ensamma om att ha är nog som orienteringsskärmar XD
Men det har blivit en tradition det med liksom så dom får stanna år efter år, gjorde dom när jag var liten har jag för mig.





Sen har hacker shane hittat en tråd på flashback där det stod hur man fixade ett gratis spotify konto, det gick snabbt och var väldigt enkelt så hjälper gärna till om det är någon mer som är intresserad, det är ass grymmt :D
HÄr kan du läsa vad det är om du inte vet det

funkar precis som itunes fast här har du all musik eller alla artister som har skivbolag och det tar ingen plats på datorn och är lagligt  : )
Tänkte bara skryta om att det är två killar som gått it-gymnasiet som har kommit på det här och dom har dragit in 15 miljoner euro, ganska lagom med pengar om man säger så ; P


En liten fråga också, är det bara jag som kollar på julkalender? känns som det, den måste man liksom bara se det hör till och så känns det som om tiden går snabbare då ; )

Hej då och GOD JUL hoppas ni får besök av någon tomte : )
själv så vet jag att mamma kan man alltid lita på, en riktigt bra jultomte :P

Kommentarer
Postat av: sophie

tack, jag kämpade länge med dem!



GO JUL

2008-12-24 @ 13:19:10
URL: http://lillafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0