Idrottsdag

Idag hade vi idrottsdag i skolan, det var konstigt för vi har aldrig haft någon idrott än men nu hade vi det iaf. På morgonen så bakade alla pepparkakor, det var roligt, harry och jag var flitiga men inte lika duktiga som danne som gjorde minst 30 st grisar :P Här kan du se mitt och harrys verk, förutom gubben till vänster som är dannes musepigg men öronen gick sönder :(



Sen efter lunch så var det idrott i söra, man fick välja om man ville spela bandy eller volleyboll. Jag körde volleyboll lite coolare och så behövde man inte ta med innebandyklubba, lat som jag är.
Nu äre så att jag hatar detta väder, blir så jäkla less på den så kallade "vintern", det är jättekul med snö och man bli glad av den men man blir så missnöjd när det inte är snö och speciellt när det regnar också.

Nu hör man att dom testar musiken till luciacupen i sporthallen, hör att basen gör sitt jobb om man säger så.

Hejsvejs och hoppas alla för en trevlig fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Adam

ille du har ju tidigare erfasrenheter från volleyboll^^ haha :D

2008-12-12 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0