Jonathan Johansson

Nu är jag ny duschad och har bäddat nya laken i sängen så kommer sova gott inatt, det behöver jag, har hållit på att somna på varje lektion idag. kom hem sent igår och sen när Elvira väckte mig för att kolla på julkalendern så kändes det verkligen som jag aldrig han somna, helt sjukt, Igår var jag shane, jonte och kalle in till stan och kolla på jonathan johansson som spelade på teater scenario, vår mentor spelar bas i det bandet så det var extra roligt. Det var 18 års gräns där men vi kom in med mackan som lite "VIP" gäster. När vi kom in där så fick vi hälsa lite på dom övriga bandmedlemmarna, sen satt vi och kolla när dom för repade lite. Dom var skit bra och det var mycket publik, en väldigt trevlig/rolig kväll med andra ord.



Ljudet och bilden suger för kameran suger, sen tog dessutom batteriet slut mitt i låten när det bästa skulle börja så det var lite FAIL.
Imorgon har jag utvecklingsamtal med Mackan, ska bli kul inte ett dugg orolig, alltid nice att snacka med han. Till sist så tänker jag berätta  att det SNÖAR ute, hoppas det kommer lika mycket som sist och att det stannar över jul och nyår, fast det lär ju inte hända : (





Hejsvejs och hare GÖTTT

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är inte medveten om vilken gunga du sitter på!!

2008-12-11 @ 08:27:53
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/
Postat av: Kalle

Credd till mig som filmar så bra :D

2008-12-11 @ 16:17:59
Postat av: Adam

vad söt du är på gungan haha:D

2008-12-11 @ 21:58:54
Postat av: Ille

vet är ju söt, kan ju vara därför ;P

2008-12-11 @ 22:26:50
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0