Julaftons kväll, ingen vanlig kväll

då var julafton slut för i år : (  Tycker alltid att det känns så tomte efter jul när alla gäster och så åkt hem, vet inte varför men det bara känns så. Tror det är för man alltid har förväntningar om att julen ska bara så underbar sen så är den det  också
men så så helt plötsligt så är den slut, det är då det känns tomt, sen så är det ett år till nästa gång liksom.

Min jul har varit jättebra tycker, folk har blivit jätteglade för deras presenter och jag för mina : )
Jag fick en gitarr och en massa tillbehör, lite kläder,och lite ett par saker till datorn : D
Sen var jag jue jultomte för alex vilket var jätteroligt, tror jag skötte mig bra, det får shane avgöra om jag gjorde. bara svårt att dricka julmust igenom ett skägg ; )

(jag precis innan shane kom om hämtade mig, ser ni hur fokuserad jag är? eller är det bara vantarna som är svåra att få på?)



(Min fina blåa gitarr)


Hej svejs, hoppas alla haft en riktigt trevlig jul : )

Kommentarer
Postat av: Adam

jeez, najs gitarr:)

hahaha ska inte tomten ha vitt skägg?:O:D

de e snart nyår:D

2008-12-25 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0