Julshopping

Idag var jag ledig vilket var hur skönt som helst. Dagen spenderades i täby, stan med harry. Det gick lite trögt i början innan man köpte den första klappen, då kom man igång. det blev några riktigt fina saker bla, en stor fin tomte lyckta till farmor och farfar  :)



En sak som är fint på julen är inte bara snös utan också att det är mörkt, alltså behöver man mycket ljus vilken innebär lampor. Alla lampor som pryder stan är väldigt fina och gör verkligen det till en mycket trevligare miljö :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, ja de kom fram till mig på stan. Men jag fattade inte att jag skulle komma med.Det var typ för en vecka sen.

Säg inte ett ont ord om Phantom of the opera, det är VÄRLDENS bästa film :P hah

2008-12-17 @ 22:28:57
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0