Kalas och annat skoj

Hejsan igen, kanske ska börja och berätta att harry fick tillbaka sin dator så har jag det gjort. Så i fredags var jag på Shanes trevliga födelsedags fest, Det var många trevliga människor där vilket resulterade i en trevlig kväll, så tack shane : ) När dom flesta hade gått så begav sig jag, kalle jonte,harry,jesper och rasmus, hemåt. först sa vi hej då till kalle, sen så följde vi rasmus ända hem till skånsta sa god natt till han. Sen gick vi resterade hem till jonte och sov där, (Efter som jag hade varit så snäll så hade jag tydligen lånat ut mitt rum till elvira OCH hennes kompis den natten). Eftersom vi hade varit ute och gått i nästan 2 timmar så somnade man väldigt snabbt, jesper märkte vi försvann "ljudlös" vid 10 tiden och vi andra vakna vid 3.
Vi låg och snackade väldigt mycket den morgon, det var väldigt trevligt och verkligen kunna säga vad man tycker och att alla höll med varandra men hade olika åsikter.

På lördagskvällen bar jag och cykeln ner till lilla österkär och var med felix, simon och alex. Vi kollade lite på en film "28 dagar senare" Den var läskig så dom var snälla och tyckte att det inte var schysst mot mig att se på den efter jag ändå inte vågade kolla. Vi spelade ett sällskaps spel i stället, rappakalja. Det var roligt som vanligt när vi spelar det, Sen fick alex iden av att spela in en liten film, men det sket sig för vi hade igen bra kamera.

Idag ska jag försöka plugga lite datorns historia, Nu ska jag sticka ut med pappa och övningsköra : )

På tisdag (9 dec) ska min musiklärare/mentors band spela på teater scenario vid fridhemsplan, det är gratis inträde och dom börjar spela vid 10 tiden, Det vore roligt om det är några som vill hänga med, kan lova att det kommer bli grymmt.
http://www.myspace.com/jonathanojohansson

Kommentarer
Postat av: julia

åhhhh jag vill se den spelningen.

2008-12-07 @ 21:06:55
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha, nej inte jag heller ;)

2008-12-07 @ 21:34:22
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag har varit på teater scenario och kollat på stand-up en gång :) Det va nice!

2008-12-07 @ 21:38:20
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0