NY KLIPPT (ingen hit)

Idag så gick jag upp efter julkalendern och var pigg och hurtig så fick mitt rum julstädat, ganska nöjd faktiskt. Skolan var roligt som vanligt och på engelska fick vi skriva egna dikter vilket gick sådär. Efterskola så klippte jag mig, me på stället där jag brukar var det fullt typ dom tiderna jag kunde fram till jul så orkade inte vänta. Gick till någon drop in frisör och klippte mig, jag blev inte alls nöjd, det blev förkort,.han förstod typ inte vad jag sa, men det är försent nu.
Se till sist ett litet tips till er alla, ät aldrig pannkakor en halvtimme innan träning, det går inge bra då och du kommer förmodligen få ont i magen.

Kommentarer
Postat av: adam

haha ille det blev säker fint:) ladda upp en bild man:D:D

2008-12-05 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0