Nedräknigen har börjat

Nu har julkalendern börjat så då är det inte långt kvar till jul, dock är årets julkalender ingen höjdare om jag får säga så, men snart är det jul och den gör så det går snabbare.
igår hade vi öppet hus igen, alltid lika roligt tycker jag. I början stod shane och jag nere vid ingången och välkomnade alla, sen började vi leka med en stor marshall och la in kartong bitar så det börja brinna skit mycket, sen spottade shane i den och då kom ett stort eldmoln så vi kom på att man kunde slänga snö i den så skulle det bli ett ännu större eldmoln och det blev det, skit ballt.
Idag hade vi något slags möte på skolan för aa våran parallelklass inte sköte sig typ och så dom kunde ta emot förslag på förbättringar och sånt, det var väldigt seriöst men det behövdes säkert.
Nu har jag precis ätit risgrynsgröt, det var riktigt gott, godare än jag mindes det, så nu är jul nära. ska på träning nu så ciao

Kommentarer
Postat av: Adam

vad handlar julkalendern om då:/??:D

2008-12-03 @ 18:29:22
Postat av: Ille

handlar om att dom måste hitta tomten och byta till baka inköpslistan mot önskelistan efter att dom råkat posta fel lista.

2008-12-03 @ 20:38:29
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0