paarty??

Nu har det gått ännu en dag  och därmed är den en dag mindre till jul. Idag  har vi inte gjort så mycket i sko9lan förutom att vi fikade och kollade klart på"phantom of the opera" på engelskan, vi fick ha med oss fika så eventyrsgenget bar sig av mot ica i morse och köpte det, jag köpte en 50 cl julmust och lite godis :)

på kvällen vad det "avslutningsfest" på orientering, det var lite halv tråkigt eftersom jag är äldst :P men det är sista gången jag går på den, sen blir man för gammal ^^
eftersom min pappa är tränare så var jag och min lilla syster där tidigare, då spelade vi pingis,inte för att skryta men jag var ÖVERLÄGSEN. Men hon var förvånadsvärt bra :)
Vi hade en frågesport som var ass svår med ord inom olika sporter man skulle para ihop, sen åt vi mat och sen gjorde lite annat sen åt efterrätt och så var det prisutdelning.

BTW imorgon är det avslutning, men vi kanske har datorkunskap prov men hoppas verkligen inte det.
juste fick tebax musikteori prov idag och jag hade ALLA RÄTT är jäkligt stolt så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Adam

grattis, du har all rätt i att vara stolt:D

2008-12-20 @ 18:55:57
Postat av: Anonym



Tjena :)

Varför inte bli medlem på GratisMakeup?

Genom att samla poäng (bl.a. genom att värva medlemmar och gå in på webbsidor) får du ett presentkort (värt 150:-) på Kicks eller Bodyshop! Det är bara att välja vart du vill handla gratis :)

Ytterligare anledningar till att bli medlem:



1) Om du värvar 2 personer som samlar minst 400 poäng, får du ett presentkort laddat med 75 kr! Om du värvar 2 personer som samlar minst 600 poäng var, får du ett presentkort på 100 kr.



2) Om just DU blir medlem nu så kanske du råkar bli medlem nr 200 000... och då får du kostnadsfritt ett presentkort på hela 5000:- att använda i valfri butikskedja!!! Fantastiskt va?



3) Bli medlem nu direkt, för alla medlemmar får nu en tidig julklapp. Alla som loggar in mellan 10:e-15:e december from. kl. 00.01 den 10 dec, tom. 23.59 den 15 dec, får hela 20 poäng av GratisMakeup!



4) Här är sidan med referens-foton, som visar att folk faktiskt får sina presentkort: http://gratismakeup.se/References.asp



Slutligen... klicka på denna länk för att bli medlem!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871



Puss

2008-12-20 @ 19:07:42
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0