Sats?

Den här dagen har varit en riktig höjdare tycker jag, På engelskan så läste vi manuset från "phaton of the opera" Vi blev tilldelade karaktärer och så körde vi igenom det, det var riktigt rolig speciellt när det kom sånger och ingen visste hur melodin gick. Sen var det kebab till lunch vilket inte direkt gör dagen sämre.
På svenskan så kollade vi på film "war game" sjukt bra film rekommenderar den verkligen, den handlar om en pojke i kanske min ålder som gillar datorer och sånt och han håller på att hackar, sen råkar han hacka amerikanska armén och skickar ett par missiler mot dem själva.
Sen hade jag utvecklingssamtal idag, det var trevligt och jag fick riktigt bra omdömen av några lärare, men får alltid massa kritik på min dåliga engelska speciellt stavningen.

Dagen orienteringsträning var sjukt jäkla sats, de släppte av mig och två till i skärgårdsstad och sen fick vi springa till ett ställe i skogen där tränarna hade gjort upp en brasa och där bjöd dom på pepparkakor med mer. Sen när man ätit sig mätt så sa dom att vi skulle springa tillbaka till hackstastugan. Det hade ju underlättat om dom sagt det innan så man inte hade ätit skit mycket, jag som inte hann äta middag häller. Så fick håll direkt och fick lite spy reflexer, inte kuuull.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är en alldeles speciell gunga, jag kan berätta för dig nån dag :)

2008-12-12 @ 00:02:30
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0