Jäktigt

Igår hade jag avslutning det var sorligt men ändå skönt min lärare spelade upp en grymm sång hon skrivit med ackorden till björn Gustafssons låt. men det roligaste den kvällen var att träffa min gamla mattelärare Andreas. Efter avslutningen drog vi hem till Moa typ hela klassen där vi träffade några andra sen gick vi hem till Natalie och sov.

På morgonen så gick jag upp vid 8 och åt frukost själv och sen åkte jag hem med roslagsbanan. Väll hemma så han jag bara göra i ordning mig för min gammelmormors begravning :( det var sjukt sorligt med orgeln som spelade sådan underbar musik och jag klarade knappt av att gå fram till kistan och sen efter när folk började prata med mig och jag kunde inte snack anormalt pga. någon klump i halsen. Nu håller jag på och packar, jag ska till Finland och springa orientering en jättestor tävling så det ska bli kul. sen direkt när jag kommer hem så ska jag jobba så hinner inte hem emellan.


Kommentarer
Postat av: Jesper

vart i Finland den tävlingen? :o

2008-06-13 @ 16:00:24
URL: http://glassplitter.com/blogg
Postat av: Kalle

Åt du frukost alldeles själv? :O

2008-06-13 @ 16:58:08
Postat av: ille

I tammefors var jag. haha aa åt frulle helt själv i hennes stora läskiga hus

2008-06-16 @ 18:36:18
Postat av: Mårten

Stackars gammelmormor!! :( Ska sörja för henne!

Ses på fredag föresten! XD

2008-06-17 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0