Midsommar

nu har jag jobbat en vecka på TBK seglarskola vilket har vait skit kul tycker jag. jag har mest slappat runt i en motor båt och sagt att det ser bar ut och fortsätt så till ungarnan så det är niice. Min midsomar har jag firat på ljuserö med några väll bekanta orienterings familjer, vi hade riktigt roligt och jag vet inte om jag hällre skulle firat midsommar på ingmarsö istället. nu till sist är jag hemma och är skit trött som vanligt och imorgon ska jag jobba igen men förut så jobabdejag som medhjälpare men nu ska jag vara instruktör så fått en liten befodran kan man säga :P

det blev inte så långt inlägg utan bilder men orkar inte

Kommentarer
Postat av: Mårten

Nice! Midsommar va kul!

2008-06-23 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0