onsdag den lättnade dagen

Halloj igen idga fick jag reda på mitt no prov jag gjorde igår och jag behöver inte göra om prov så har inget kvar i skolan nu :D. När jag kom hem så skulel tydligen hela familjen på någon uppvisning som min lillasyster hade (Elvira) mne jag följde inte medm istället så åt jag en lite speciell middag bestående av filmjölk med trokad frukt i och 4 rost mackor med pihladelfias vitlök och örter en super kombination. lånade även min andra lillesyras nya ipod högtalare och lyssnade på mitt nya favorit band MGMT. här är två låtar med dom.

http://youtube.com/watch?v=XVnRzEjpUmE

http://youtube.com/watch?v=w7JthgTMHDU

sedan på kvällen så åkte jag och mamam och min Elvira till åra båtar för at jag skule hämta ett fiskespö och mamam också till min klassresa till finnhamn på måndag, jag tog rullen från mitt spö som var hel vilket spöt inte var och  det motsatta med morfars spö. oljade även in 4 saker på båten så den blir lite snyggare.

              Min utsökta  middag i solen                                                      Mitt nya super spö :P

image4image5

Kommentarer
Postat av: ille

ächh det blev inet som jag tänkt mig med bilderna men waht ever!

2008-05-28 @ 21:37:06
Postat av: Kalle

Trevlig men annorlunda middag :P

2008-05-29 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0