Söndagen

söndagen började med att jag skulle åka på orientering och så skulle jag och pappa tydligen åka med en annan gubbe ditt annars skulle jag fått övningsköra. cäll där gick det piss och jag blev typ förskyld. kom hem och chillade lite sen bar det av till näsbypark slott för en trevlig klasspicknik. Jag och simon tog med en engångsgrill och korv och grillade vilket resulterade i svart korv. sen så spelade i boll och sånt medans dom andra satt och smuttade på deras vattenpipa. sen tog jag felix, flaaksen, sebbe, micke och patte en promis (inte så lång) till en brygga och kollade på solnedgången, det var fint.
Sen spelade vi lite fotboll till och från och jag gjorde dagens fuynd när jag hittade ett par fotbollshandskar i ett mål. sedan satt viner och hade lite allsång till min mp3 och retade jill och emy. sen så fick jag felix och adam skjuts av natalies föräldrar till viggbyholm då vi precis missade tåget så  vi gick och ritade smilisar på enbetongvägg. väll på tåget stötte vi på sebbe, flaaksen och micke med blodsprängda ögon av någon anledning. sen när vi kom till åkersberag så gick några av  och jag så tog jag bussen hem kollade på survivorman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0