ännu en trevlig helg

Hejhopp nu har en till helg passerat, det har varit en riktigt kul helg. I fredags så var jag med shane simon amanda och julia, vi var hemma hos shane och spelade ett sällskaps spel, när man skulle svara på frågor, sånt där allmänbildnings spel och jag vann såklart : P
sen la vi lite pussel och lite andra saker som man inte brukar göra som man glömt bort är roligt : )
I lördags så var jag hos felix med 5 andra, vi lirade poker och lite fotboll, sen ringde någon till en som jag aldrig träffad som var med och hette dennis, han sa att det var fest hos adrian, så vi gick ditt. När vi kom ditt så öppnade hans pappa, vi blev fett fundersamma, han sa att adrian var i täby. Då det var riktigt FAIL, men men bara att bita i det sura äpplet.
Efter det gick vi till adam och lira rock band, det var skoj, vi var bara lite för många så man fick vänta en stund innan man fick lira, men åter igen äre bara att bita i det sura äpplet
Känner att det är dax för en bild och efter som det snöade idag, vilket gör mig på ett glatt humör så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0