Besök hos mormor

Idag efter skolan var jag hos mormor, jag hjälpte henne byta en glödlampa, man är ju en gentleman. efter jag byt den satt vi och fikade och pratade någon timme, hon börjar med att dra sina vanliga historier om alla hennes väninnor som har problem med höfter och adra beskymrer.sen så berättar hon om hennes tillstånd och vad hon tycker om saker och ting, vi avslutade faktiskt samtalet med Roskilde festival vilket var trevligt :)
På kvällen lyckades pappa övertala mig att åka skidor så han och jag gav oss ut  och åkte skidor i någon timme, det gick inte så bar med tekniken på grund av förra årets dystra snöbrist, men alltid kul att åka skidor.
Imorgon bitti drar jag och jocke till dreamhack som sagt, kommer bli skoj, kommer åter på söndag morgon.

hare bra tills dess och sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0