Dreamhack

Nu har jag varit i jönköping på dreamhack i 5 dagar och ska jag berätta lite om det hade jag tänkt. Invigningen var skit ball med laser spel och rökmaskiner. Här är den största av dom tre hallarna och det var skit mycket folk och för varmt.


under mina pass satt jag mest och chillade vid pepparkaksbaket eller spelad elite pingis mm.




något som jag och jocke verkligen störde oss på var guitarhero som dom spelade hela tiden och skulle prompt spela dragonforce låten på expert hela tiden bara för att vissa att dom var bra, helt sjukt alltså, sen var det samma kille som lira den låten 23 ggr.


BTW biff killen längst fram heter sarre :P kul namn tycker jag, han är grymm på att beatboxa och han gjorde lite som han ville, han var i montern hela tiden, så han började beatboxa i vår mick och så var han överraskade bra så började folk stanna till och lyssna sne kom fler som kunde beatboxa. Dom andra som kom var sjukt grymma och smekte på, sen helt plötsligt så var det jättestor publik. Sen kom några hel sköna killar i kanske 20 års åldern som kunde rappa och dansa så det blev värsta showen där. Det var höjdpunkten på hela DH tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Adam

Haha, jävla soft, spontant beatboxbattle^^ hahha

2008-12-01 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0