effektiv träning ?

Nu har jag nyligen kommit hem från träningen då vi sprang lite typ, blev ass varmt när man kom igång lite men ack för kallt om händerna. efter träningen togs det fram tårta som fanns kvar från i lördags då dom vuxna hade haft en vild års fest i klubbhuset. Jag åt lite för mycket tårta tror jag för fick väldigt ont i magen min, men kan inte hjälpa det tårtor är allt för goda för att äta med måtta.

Tror jag la på mig alla kalorier jag nyss blivith av med under träningen.
Nu har jag pluggat lite matte med pappa inför morgondagens prov som jag kommer vara lika rökt på som en rökt abborre som blivit rökt för länge, men jag är imponerad på att pappa kan så mycket om matte och är super bra på att förklara :)



Visst är det oemotståndligt :)

Kommentarer
Postat av: dina mobbade systrar

men det kanske är för att han är lärare, dummer !

2008-11-21 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0