HELG

Den här helgen har varit riktigt rolig, igår kväll (lördags) så var jag med simon, shane och julia. Vi var hemma hos julia och satt och pratade och drack te och hade trevlig, bla så blinkade vi med en lampa mot hennes grannar som blinkade tillbaka och dom var typ i 25 år åldern så det var lite coolt :P. Sen efter började jag och simon att kasta shanes keps på varandras huvuden, blev ganska duktiga :) (film kommer senare om julia snabbar på sig lite) det kanske låter som en liten lam kväll men det var kul.

Idag har jag varit och shoppat i stan med simon, det var väldigt kul och hittade lite kläder. på väg hem så var alla tåg inställda så det tog två timmar att komma hem så jag missade pappas fars dags middag och farmor, farfar och mormor var här också, alltid kul att se dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0