Hur lyckas man?

hejhopp idag hade jag som vanlig bara en lektion och den börjar halv 1, ändå på något jävla sett så lyckas man försova sig och komma en halvtimme försent, helt sjuk, jag vaknade två ggr innan dock, ena gången ringde telefonen så gick jag upp och svarade sen la någon på, sen vaknade jag en till gång men eftersom min väckarklocka stannar lite då och då så trodde jag den var 20 i 9 och tänkte då äre chill somnar om. jag skulle till och med upp 9 och cykla lite i förrådet :P .
 Så idag följde jag med mamma och mina två syskon till arninge där jag investerade i en ny väckarklocka, efter som min stannar stup i kvarten eller skiter i att ringa, vi köpte även en ny digitalkamera för den andra gick sönder på något vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0