Paarty

Idag är det onsdag sån ni vet och även min fadders födelsedag. Ett stort GRATTIS till honom (tänkte skriva han där sen kom jag på att det var honom istället så lite stolt nu :) Jag hade som sagt köpt en bok som jag tyckte verkade bra, han verkade faktist bli glad över den och tyckte "den var snyggt inslagen" (inte ironi) så det så. om man inte gillar den så är det trots allt tanken som räknas så vitt jag vet.




Eftersom det är en så stor dag idag så bestämde födelsedagsbarnet att vi skulle äta palt bröd och fläsk, riktigt fest mat det. Men efterrätten var förbaskat god, det var mammas kladd kaka med grädde och några kokoskakor med äpplen på som farmor bakat, dom var som en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0