SNÖIG HELG

Den här helgen har varit underbar, med massor med snö. Man blir så glad när det är snö ute och ännu gladare när det snöar också, så då blir det alltså en glad helg :D
I fredags var jag hemma hos adam med 6 st andra från gamla klassen, vi spelade rockband vilket var kul. Adam hade fixat med läsk, godis,chips och popcorn vilket jag uppskattade. Sen gick vi hem runt 4 tiden och då var det svinkallt så jag orkade inte hela vägen hem, stannade hos shanes mamma och sov där.
När vi vaknade så var det snö ute :D
På kvällen så ringde alex och ville åka pulka för att inviga snön, så typ samma gäng som var hos adam igår samlades vid österkärsskolan för lite pulkaåkning. Det blev ett fail, det blev skit kallt och man fick snö överallt så var inte där så länge men dte var en kul grej.
Sen så stack jag och shane till amanda, där var det riktigt trevligt tycker jag. shane somnade som vanligt och sen så orkade vi inte käpa hem i kylan så amanda var snäll och lät oss spendera natten där. Synd bara att bäddsoffan var till för ett dockhus och täcket också, men så är livet när man är "lång" bara att bita i det sura äpplet.
Nu idag har jag precis kollat klart på julkalendern håkanbråkan så man fick in lite julstämning.



Det blev mycket cyklande i snön den här helgen, det är riktigt jobbigt men kul å sladda där det är halt :)

Kommentarer
Postat av: adam:)

SNöööööö<3

:)

2008-11-24 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0