Snön snöar på

Snön faller ljudlöst i den mörka tystnaden.
 Så fick man till lite poesi här också. Nu har jag precis druckit upp mitt te och ätit en macka, innan dess jobbade jag på min sammanfattning vi ska lämna in i historian, det gick inte så effektivt för jag somna hela  tiden, men lyckades vakna igen och så höll jag på. Jag blev lite avundsjuk på min syster idag, hon kom inspringade i huset och skulle ha massor med täckbyxor för hon och hennes kompisar skulle åka skidor efter häst vilket jag tror skulle vara skit kul :D  men jag fick inte följa med.

Nu är det typ en dag kvar till jag och jocke ska på DH (dreamhack) en stor lanträff i jönköping men ungefär 10 000 entusiaster. vi ska jobba för min skulle och står där i en monter och snacka lite och sånt tror jag, kommer blir jätte roligt tror jag.



jag måste bara lägga in en bild på ett av jorden finaste fenomen Norrsken. Jag skulle verkligen vilja skåda ett sånt, en av mina högsta önskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0