Sardinien, en trevlig vecka

Nu har jag kommit hem till kalla sverige, trodde inte att det var minusgrader :S Veckan har varit bra bara lite otur med vädret men det är bara att bita i det sura äpplet. Dom första två dagarna vad underbara, sol heldagarna utan något moln och vindstilla så dom dagarna spenderades vid stranden respektive poolen.
Dom andra sen började det blåsa som fan och regna och eller var mulet. Dom dagarna åkte vi tåg till en en annan stad och gått på lite utflykter och sånt som man gör med en hurtig pappa. Sen som vanligt så blir skit fint den dagen man ska åka hem, så blev lite irriterad på det. på vägen hem var vi tvungna att byta plan i milano för det gick inget plan direkt hem konstigt nog. vi väntade i 6 timmar typ i milano, medans vi väntade så gick vi till ett skit stort shoppingcenter som hette Orio center. Det var mycket större än täby c, det fanns över 200 butiker där.
när vi lyfte med planet så var det mörkt och det var första gången jag flög när det är mörkt och det var så jävla coolt att se hela milano upptänt i ett enda stort italiensk konstvärk, så blev det ännu coolare när hela kabinen i planet var släkt. Så sammanfattningsvis så var det en trevlig resa:P trots lite sol.
 

Jag å min lillasyster elvira sitter och njuter av solen


Jag posar


vår underbara utsikt från rumet

Kommentarer
Postat av: julia

Schtekarille! :D

2008-11-02 @ 18:59:47
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0