Italien

Nu har jag precis packat klart och åker om ca en timme till flyget som tar mig och min familj till sardinen i en vecka, ska bli hur skönt som helst och slappa och ta det lugnt från skolan.

Igår var jag på musikcafé, det var trevligt med många bra band som spelade. när vi till sist spelade när typ alla hade gått som tur var så gick det ganska sämst men vi hade bra anledning och det var att vi hade spelat tillsammans i tre dar och jag hade aldrig spelat trummor förut.
Efter musikcafét så gick jag kalle, harry, frida och jonte till macdonalds och käka lite innan det bar av hem.

Kommentarer
Postat av: Sophie

varför får itne jag oxå åka till italien?l

2008-10-25 @ 18:26:07
URL: http://lillafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0