Kista galleria

Idag efter skolan när jag jonte och kalle väntade på bussen så såg vi att det kom någon ny buss 685 som gick till kista galleria, vi så kallade "äventyrsgänget" tvivlade inte utan hoppade på kista bussen och så var vi på väg på nya äventyr. Väll framme i kista så gick vi på rundtur i gallerian, ingen av oss hade varit där innan. det var riktigt stort men inte större än täby c, men dom bygger om och ska göra det till Sveriges största.


Äventyrsgänget :D

I onoff affären hände det mest, vi höll på ett tag med en macbook som hade en skit cool spegeleffekt med kameran som vi hade mycket roligt med. spegeleffekt delade upp bilden i mitten så det blev lika saker på båda, när vi tog bilder så såg dom ute som skitgrymma animerade figurer. Vi tänkte spara dom på usb men vågade inte riktigt och sen kom någon tant och en tjej och frågade om vi var klara med datorn, det blev pinsamt då :P
 Som om det inte vore nog så pep det om mig när jag skulle gå ut ur butiken, så han i kassan började fråga saker om jag nyligen köpt något och så, sen ringde han i sin telefon och så kom det en annan kille, han sa att ajg skulle gå ut utan väskan och då pep det fortfarande så då skulle jag gå ut utan jackan och då pep det inte. Han började leta igenom den efter som där larm sak men dom hittade den inte så dom bara avlarmade den där, Medans han letade så var det skitstor kö som ba stod och glodde på mig som om jag var en utomjording, grymmt pinsamt.

måste bara länka den här http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM grymmt skön unge som talar klassisk brittiska


Kommentarer
Postat av: julia

aldrig varit i kista galleria!? :O Shit. var har ni befunnit er dom senaste 10 åren? skönt att det där med pipet hände btw.. igen!

2008-10-23 @ 22:15:26
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0