En dag i Norrtälje

God eftermiddag :) Nu har man ett litet minilov i 4 dar, det uppskattas och imorgon är det valborg. Det ska bli kul hoppas jag om man hittar på något roligt att göra :) 
Idag har jag varit i Norrtälje med några i skolan, vi har marknadsfört den lite. det var skojigt. Jag å Shane hängde med en kille från södertörnskolan som bor i Trosa. Han heter Patrik och är supertrevlig och smart :P
I och med att det är ledig dag imrogon så blir dte som en ledig dag idag också, så då kan man hitta på något på kvällen om man vill så det är bra. Bara synd att jag ska till tandläkaren anktidigt imorognbitti.

Nu ska jag återgå till det jag gjorde innan, alltså ingenting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0