En molnig måndag

Hallojsan! Idag var det en riktigt skön dag. Först så var det lektion med Mackan då jag inte gjorde mycket alls. Efter det var det historia som är lite halvsegt, jag jobbar inge bra i skolan så äre bara. Sedan hade vi en extra lektion i webbdesigen då gjorde jag inte så mkt häller. Så en skön å slapp skoldag. 
Efter skolan gick jag direkt å klippte mig, elle rinte jag det var någon annan som gjorde det. Det blev för kort tycker jag, men det tycker jag alltid, men nu blev det förkort tror jag :P Jag är så jäkla kass på att säga hur jag vill ha det men man kan väl inte vara bäst på allt.

Imorgon har jag matteprov det gillar vi inte. Men på onsdag så ska jag Shane å två till på konferans med rektorn och en till ansvarig person för Mulitmediaprogramet som heter Martin i Norrtälje. Det kommer bli grymmt kul och trevligt, och dte bästa är att jag missar engelskan :D

Nu ska jag pömsa God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0