En onsdag...

Hejsanhallå! Idag har det varit en vanlig dag skolan förutom att vi inte hade någon svanska för Kembler inte var där, så det var skönt. Så då istället för svenska så hade vi Popautomaten rep, så nu har vi en låt på gång som vi hoppas på å spela på nästa musikcafé, Vi var kvar ganska länge och gjorde annat. Seden bar dte av hemmåt för lite käk och relaxing, jag har lite ont i halsen och varit allmänt trött pga av att jag skjutigt upp skolasker till det sista jag gör innan jag hoppar i säng, dumt men sån är jag. På kvällen vare gym som gällde med Shane och Frida, det var trevligt som vanligt.

Dagen till ära har jag två lännkar till er som ni ska ta en titt på

Min nya hemsida den är ganska ful och texten är inte så bra, men prova klicka på bilderna i photos så ere lite coolt tycker jag iaf :P

Rösta på mig Jag har gjort om en bild och är med i en tävling så lägg en 10:a på mig så lovar jag att sjunga en sång och dansa en dans för dem som gör det :)

nu ska jag pömsa hare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0