Fail

tjenixen, tänkte berätta om att pappas och mina planer failar ganska hårt inte pga av mig för jag var upp i tid och har käkat frukost och tillochmed borstat gadarna. Nä det är pga pappa han ligger fortfarande i sängen och har "ont" i huvudet säger han. Han tror sig har druckigt för mycket vin igårkväll när han kollade på långfilm. 
Så nu sitter jag här pig och rastlös med en pappa som aldrig dricker iprincip men som nu ligger bakis i sängen och säger att du kan väll åka till täby nu på förmiddan så kan vi åka till tippen sen.
Men jag är iaf stolt att jag kom upp, även fast jag låg vaken å grubblade om allt mellan himel och jord, fast det är inte riktigt sant för det gjorde jag inte, jag grubblande bara om min "planerande standup kariär" så kan tala om för er som är intresserande så är den löst nu.

Nu ska jag skynda mig med ett tåg, men först så vill jag påpeka två saker. Jag har namnsdag idag :D inte för att det är något speciellt men ändå. Den andra saken är att min kusin Hanna fyller 18 idag, grattis till henne se till att kötta sönder tommys nu.

Kommentarer
Postat av: harry

grattis på er :D

2009-04-17 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0