Fredagskväll hos Farmor & Farfar

Nu är jag precis hemkommen med en rejäl kagge känns det som, har ätigt som ett djur för enligt farmor så är det fint och äta mycket :D 
Det serverades potatisfratäng med rostbiff och nybakatbröd,  det blev tre portioner tror jag :P
Sedan var det blåbärspaj med vaniljsås och kaffe (jag är så duktigt och driker kaffe ibland) Där blide det hela fyra portiner när framor tvingar på :P

Sedan kollade jag på Så Ska Det Låta, det var riktigt bra synd bara att Ola och Molly inte var i samma lag eftersom dom har sjungit mycket tillsammans i bla. High school musical och lite disney sånger också, det hade varit grymmt. Fast det var riktigt bra ändå :D Blev bara lite sur när dom sjöng Fileds of Gold på svenska! varför gör man det?? den är mycket bättre som orginal och då kan man sjunga med också det är det som är halva grejen med Så Ska Det Låta.



Kommentarer
Postat av: julia

åh blåbärspaj med vaniljsås <3<3<3<3 det är min favvoefterrätt

2009-04-10 @ 23:24:42
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0