Mera lov

Hejsandejsan, jobbigt att lovet är slut nu..... eller vänta?! Jag har ju lov en vecka till :D mouhahah. Synd bara att alla andra går i skolan typ. Sen är det ju en helt annan femma vad man ska göra resten av lovet, kanske jobba lite? näe eller jo kanske.
Imorgon är det iaf sagt att det är popautomatenträff, då vi ska dra igång bandet och samla lite matrial, det kommer bli skoj.
På torsdag har jag ingen anning om vad jag ska göra på dan men på kvällen hade jag tänkt åka in till stan och kolla på shetlandsponny. På fredag vet jag inte helelr vad jag ska göra förutom att jag ska till det avlägsna landet bortom horisonternas horisont nämligen skåne. Ska ditt å springa "tiomila" en stor orienterings sak då man springer i lag.
här är lite bilder från förra året, då var det inte i ingemanslandet skåne utan i stockholm någonstans, mycket skönare. 







 Kommer hem på söndag kl 18 typ och då är det hem igen för ska på " kalas" för min kusin hanna fyller år 18 bast.

Nu ska jag gå och göra igenting tror jag, hare gött å lite sött.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja va roligt!:D

2009-04-14 @ 22:34:28
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0