Sommar värme på gång!!

Heyysan, I morse skulle jag gå upp å kolla på Mackan när han spelade på nyhetsmorgon och käka en "lyxig" frukost, nu kommer jag till punkten då jag berättar att jag inte orkade gå upp men där ljuger jag lite. Jag gick upp i tid och kollade när dom spelade först låten sen medan jag väntade på den andra så gick jag och gjorde en härlig frukost, men det blev inte som planerat pga av att vi inte hade röd paprika, det MÅSTE man ha även fast det inte är jätte gott. Det blev 4 mackor med ost å lite tomat med gurka, en stor kopp vanilj te, ett glas juice, en tallrik med fill. Så jag är lite missnöjd men ändå nöjd :) Spelning för mackan gick bra tycker jag ljudet var okej, det var bara jonthan som kunde sett lite gladare ut.

Nu hade jag 4 timmar som jag inte visste vad jag skulle göra så jag lyssnade på lite musik, spelade gitarr å sjöng lite. pluggade lite och åt lunch sedan åkte jag till skolan. Det var siom en vanlig tisdag med matte och gitarr. Nu på kvällen har jag haft träning, det gick bra men var rejällt trött efter men de är dte man ska vara :P 
Nu sitter här å skriver min bokrecension på engelska om kalle å chokladfabriken som ska vara inne imorgon. Det är ganska drygt men det börjar arta sig och den är snart klar, ett tack till Julia som skrev en halv sida åt mig för hon var skyldig mig ett arbete :P

Jag har kommit på att jag måste klippa mig snart kanske på fredag om det finns tid, det börjar bli för lågnt och jag vill intye har långt hår, det är snart sommar och då ska man ha kort hår. fast inte för kort, dte gälelr att veta vad man håller på med så man vår den där gränsen mellan kort å långt och lagom :P
I helgen ska det blir riktigt varmt och fint väder, 20 grader, då måste man hitta på något roligt utomhus något lite äventyrligt ; D men vad är ju självklart frågan hojta till om någon har en snilleblixt.

Nu ska jag göra klart boksaken god natt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0