"Spring" promenad

Tjenixeen, hoppas någon förstog sig på min "otroligt" fyndia rubrig med inslag av engelska :P
idag vaknade jag med en otrolig stikande boll i min hals, kunde knappt få fram ett ord fast det går realtivt snabbt över bara man får i sig något. Jag insåg vid frukostbordet att jag inte skulle hinna med bussen, så jag tog det lugnt och tog en morgon promis istället, det var skönt och jag tror det hjälper lite mot förskyldningen. Har bestämt mig för att gå när det är fint väder, ganska skönt och behagligt avstånd :) 
Efter skolan köpte jag och Shane glass och tog en promenad hem. Såg att sportaffären har sin utförsäljning som blev inställd förut imorgon, så då blire att gå förbi där och shoppa något onöding eller nödvändigt för mitt presentkort.

Jag har hamnat i ett jobbigt sovschema. jag går och lägger mig strax efter 12 typ, ligger och försöker sova men kan inet för att jag är för pigg så där ligger jag och filofiserar om allt möjligt, ganska intressant i bland men nu har man hunnit med och tänka igenom allt så då är det ganska boring. sen somnar man vi två någon gång, sen upp kl 8. På eftermiddagen så är man ganska pigg och nu efetrsom jag är förskyld så kan jag inte träna så då har jag ingen viktigt sysselsätning hemma och då efter middagen  så somnar jag i 2 timmar. Det leder till att jag är pigg nu på kväll och det är riktigt jobbigt. Men hoppas på att komma ut från det här schemat när man blir frisk sen och inte har tid att sova efter middagen även fast det är bland det skönaste som finns :P

nu ska jag lägga mig och filofisera lite tror jag kanske har tur och somnar direkt :) natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0