Shetlandsponny Comedy Club

Hejsanhallå denna dag har varit en dag som heter torsdag, jag misslyckades återigen att gå upp tidigt pga av absolut ingenting, hade helt enkelt ingenting å göra så tänkte att jag lika gärna kunde sova :)
Sen så satt jag på Omegle som är en otroligt rolig sida för både den sociala och den icke sociale personen. Man klickar på en knapp och så kopplas man upp med någon helt random person och så börjar man snacka som msn typ, jag har snackat med bla. kineser, skit kul, synd bara att man måste prata engelska men det kan vara kul det också :D

Sedan idag så har jag varit på stand-up med Standup duon Ellen och Anna, vilket var ruskigt roligt, det var ett litet äventyr att hitta ditt men så skall det vara. Det hete Shetlandsponny comedy club, och det är två elever från kulturama som dragit igång det, det äger även rum där också. Det var riktigt bra och gratis :D Det var roligare än jag förväntat och det är kul att se några helt oerfarna försöka sig på, sånt uppskattas :) Jag har bestämt mig att jag ska skriva en stand-up sketch någongång baraför att prova, jag gillar som sagt att starta nya projekt eller utmaningar så vi får se hur det går, då ska ni få hörra den om den blir bra.
Tillbaka till Kulturama- Roligast var David Druid, men Ola var honom i hällarna. Det var synd bara att det var lite folk kanske 15 st, men dte gjorde nästan saken bättre för man kom närmare komikerna då, men nästa gång åker ni med varelse ni vill eller inte. Nästa gång är 7 maj så boka in det en torsdag tror jag.
En sak som gjorde mig glad var när vi gick på sigthseeing tur på kulturama så såg vi massor med affisher om shetlandsponny comedy club och då hade dom skrivit ut min logga som jag gjort åt dom och använt och dom har den även på facebook eventet mm. det gör mig lite stolt faktist : )




En till sak som jag måste berätta eller två föresten, Ett är att jag har åkt tvärbanan, Det är en spårvagn i stan, det var ballt :D, Den andra saken är att vi åkte tunnelbana tillsammans med några komiker efteråt, det var ballt :P

Hursomhäst så är det en ny dag imorgon och då ska jag minsan gå upp tidigt det ska pappa se till, för vi ska göra en gammal soffa till tippen lr rättare sagt jag ska, sen ska vi åka till donken å käka sen direkt till båtarna och vaxa dom lite och sen få in present till Hanna där någonstans. Så morgondagen är fullsmockad ungefär som en myrstack av barr. Imorgon åker jag också till skåne det blir trveligt 

nu ska jag pömsa lite hare gott och hoppas ni får en hejdundrade trevligt helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0