Så vare lite Påsk

Igår var jag hos jutta och hade det lite trevlligt med Harry och Jesper vad vi gjorde låter jag bli osagt pågrund av några önskemål och för att vara lite anonyma :P Idag har jag mixat klart musiken till filmen från rockgården och så har jag synkat samman dom typ så allt är klart så den kommer ni få se efterlovet någon gång.
SItter just nu och lyssnar på min ny grymma spellista som jag har varit lite gangstrig när jag skaffade den, Den innehåller  lite Zackarias, Dear Me och Junie Who.









Som ni kanske märker så är videorna gjorde av samma kille sen är det samma trummis i båda, Robin :P Menn riktigt grymma låtar gilla Chirtmas In July bäst sen har den också lite att den har så fina färgglda färger i sig också sånt gillar vi!
Ikväll vet man inte ritkigt vad som händer men en sak som är säker är att jag ska till Farmor och Farfar och njuta av lite god mat, sånt gillar vi! speciellt efterrätter!

Tjohej från mig :D

Kommentarer
Postat av: frida

haha skojar du? Fredag videon när glasögon pojken skakar loss i ena hörnet! ah vilken syn

2009-04-11 @ 13:45:55
URL: http://indianernaanfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0