Å HEJ!

Morsningkorsning!!... Jag är ganska nyligen hemkommen från ett mycket kallt ställe å det är inte norrut jag har varit, jag nämligen varit på fotbollsmatch, stog i klacken :D Det var Amanda & Julia som hade match, dom van med 6-1 tror jag, ingen visste riktigt vad det blev.  Det var väll en bra match eftersom dom vann men andra laget (rissne) var kassa, men någon måste ju vara det också. Men dom var duktigt :) Shane och jag också som var så uthålliga och stog kvar.
jag hade grym tajming till fotbollen kom direkt från orientering som gick grymt bra kanske bara för att jag joggade, men jag tror jag kommer bli förskyld snart så det suger men dte är bara att krya på sig.

Skolan idag var ganska nice, först engelska som är trist men det måste göras, typ som å äta spenat. Sedan bjöds dte på lunch som var gott. Sedan var det engelska då vi bara snackade om filmer å lite debatt saker som vi ska ha någon gång. Efter det hade vi håltimme då gick vi å köpte glass och var ute och var lite jackass och hade det trevligt.
Det blev inomsintid dax för idrott då körde vi kickboxing vilket var grymmt jobbigt efetr som jag och Shane hade pumpat mage och armar på gymmet kvällen innan och dte var just dom muskelgrupperna vi använda, så nu har man fått sig en riktig genomkörare :)

Jag sitter och "pluggar" lite matte för jag har prov imogon inte kul, sen som en bonus efter det så är det nationella i engelska vilken jäkla fredagscombo!!

Jag upptäckte en sak idag, eller två och dom failar i varandra som världenstjockaste man skulle åka chao på stavahoppet i 60 km/h alltså en ganska stor fail som ni förmodligen förstår. Jo men så att nu är det så att det som följer är så här som jag skriver snart, jag är ledig på torsdag... och jag har tandläkar tid då 07,45!! Det är så jäkla otäckt men jag orkar inte boka nytid, det är väl bra att man kommer upp tidigt den dagen, men lite för tisigt är det allt. så nu måste jag typ åka natt buss! eller inet riktigt men  kvart över 7 bussen och d¨å måste jag gå upp kl 6!! usch å fy fabian.

nu sk ajag återgå till mitt "pluggande" cya

PS. är det någon som har ett bra namnförslag på en festival som ska vara på ekbacken i sommar ? skulel verkligen behöva ett bra namn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0