Måndag...

ooohHej! Idag var första skolandagen på ett tag, det var kul att komma till skolan efter det lite osociala lovet, kort sagt kul att se alla igen. Vi hade musik då vi hade en tråkigt genomgång på sånt jag redan kunde, men genrep är väl alltid bra men inte kul. sedan så gjorde vi lite arbete med filmerna från rockgården.
Efter lunchen hade vi historia, vi kollade klart på columbusfilmen som var otroligt, förvånadsvärt, onödigt, obehagligt och nervgripande. Det var figth med blod för mycket blod och folk miste livet och hög av händer och stog och plågade folk, USCH. Så jag satt å låtsasläste ett papper en heldel, men man får göra lite uppöffringar i vardagen ibland.

När jag kom hem så har jag inte gjort annat en å småpluggad lite webdesign fast jag vissade min sida idag och den var klar mvg nivå sa calle så det är bra så nu håller jag på med en egen på halvtid. Sen på kväll tog jag och Shane den vanliga rundan förbi friskis å gymmsade lite. 
Imorgon har jag sovmorgon till 13,15 :D sug på den karamellen ni! det är bara för min å Harrys gitarr har blivit uppskjutan för Mackan ska spela på tv4 nyhetsmorgon så han hinner inte hit till 11. För er som vill kolla så spelar dom kl 8,23 & 9,22. Själv sk ajag gå upp tidigt å kolla hade jag tänkt, plannerar även å göra en jätte satsig frukost med rostmackor med grönsaker på, jucie (fick skriva det ordet ca 8 ggr innan jag kom på hur det stavades), koka ägg och en tallrik fil med goda flingor :) hoppas inte det kommer misslyckas som jag tror så håll tummarna, fast jag kan ju ljuga och säga att jag gjorde det för ni kan ju inte riktigt vet hur det gick till ;P

Nu ska jag lyssna en liten stund till på lugnafavoriter som är överlägset den bästa radiokanlen för att dom har bar musik och det är lätt å sjunga med.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Adam

du fick skriva det ordet 8 ggr å ändå blev det fel ille haha, fail:D, Juice ska det vara:)

2009-04-26 @ 17:31:27
Postat av: Ille

äsch jag som trodde det var rätt :D

Men hur ska man veta hur det stavas liksom?

2009-04-26 @ 21:22:27
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0