Hejsanhoppsan!

Tjolahoppsan Det sket sig med min uppstigning vid 8, gick upp vid 12 istället :P Men jag hade en bra anledning så det så. Jag drömde jätte mycket och jag kunde bestämma vad jag vill drömma om och tänka på det och sedan blunda med ögonen och så drömde jag om det, sen vaknad ejag en timme senare och kunde välja en ny sak, det var supertufft :D 
Tillslut gick jag upp och käkade frulle sedan tog jag cykeln och lite saker och åkte ner till båten och stog och polerade henne i drygt två timmar, det var ruskigt robbigt men säkerliggen bra träning.

Kom hem vid halv 4 och käkade och drack gudomligt gott te, med precis rätt mängd håning och mjölk, det var vanlijte :D
Vid 8 tiden drog shane och jag till gymsade lite, det var nice längesen vi gjorde det pga förskyllning. Det blev mycket prat men det är bara trevligt. Sedan skedde det en liten olycka vid bänkpressen men den är jobbig å berätta så ni får fråga om ni vill veta.

Jag kan med stolthet berätta att Elvira och hennes kompis Ebba har startat eget företag, tyvärr kan ni inite köpa aktier där  än men ska fixa det. Det är för övring ett bageri och det heter Ebbas & Elviras Tandembageri och allt levereras på tandemcykel. Jag kan berätta att dom har en ganska snygg logga faktist som dom gjort själv. Dom startade det igår och gjorde lappar dom sattigt upp och så knackade dom lite dörr och dom har redan fått en beställning på en blåbärspaj så det är vad dom har gjort idag :P
Ni är alltid vällkomna att beställa ni också :)

Fick reda idag på att jag kommer att springa sista sträckan på den där 10mila tävligen i skåne, skulle först springa sjunde sträckan på 10 km men nu har någon blivit sjuk, en av dom där 35 år gubbarna som tränar helatiden och har ont i alla knän, så nu ska jag troligen köra sista som är 16 km. Kommer bli jobbigt så här efter förskyllning men utmaningar är ju till för att klaras eller hur :D

Nu ska jag krypa till kojs hare bra.

Kommentarer
Postat av: julia

hur fan gör man då!??

funtar på att köpa något ur deras bageri btw. orkar dmo cykla ända hit?

2009-04-16 @ 08:19:53
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0