.

TjenaTjabaHallå, nu vare ett tag sen jag skrev något men som alltid så har jag ursäkter att skydda mig med, denna gång är det min hälsa (jag är fortfrande sjuk men mår lite bättre) och så har jag haft fullt upp också (svårt och göra två saker samtidigt). Nog om det. 
Nu sitter jag iaf här och och förtär chokladpuding som Elvira har gjort tror jag iaf. Ikväll är jag grymmt taggad på å sova! Fick bara lite drygt 3 timmars sömn igår för att min skola är dum i huvudet när det gäller vissa saker, men jag har hålt mig ganska bra från sovadet för att jag just ska kunna sova gott, somnade bara en timme för en liten stund sen.
Idag har jag gått i skolan och tagit det lugnt halvovit lit ei början innan man kom igång, sedan kom Amanda och Julia ditt och gjorde en liten spontan koll sedan var det lunch med kyckling och ris, det var helt okej för kyckliggrytan hade en liten exotisk touch av ananas å sånt gillar vi. Efter det så vare historia vilket betyde filmdax, vi kollar en film om Colombus den verkade be i början men blev jäkligt bra och spännande i slutet.
Efter skolan åkte jag Shane å Daniel till stan och tog en glass vid slussen tillsammans med Julia och Amanda, det var smarigt, skööönt å trevligt. Jag fattar inte riktigt att det är så varmt varje dag typ, verkar som det bara kommer bli varmare och varmare men det ska det ju också.
Måste berätta att Pappa och Elvira har suttigt upp trampolinen också så då kan man ligga och sola på den/hoppa.

Nu ska jag ta ut min efterlägtade sömn för alla kan ju inte ha lov samtidigt det vore ju för snällt.
God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0