.

Hejhå! Nu drar veckan igång efter en ritkigt fin helg kryddat av lite coldplay (lite) och igår stan-up vilket var super kul!! Idag var det skola vilket också var kul, vi har delats in i grupper med ettorna och ska göra en musikvideo. Efter skolan så var jag och Shane och bokade riskutbildning 1 hos Kerstin. 
I dag har pappa och jag vår körning i och med att Elvira ska köras till dans och sen vara där en timme. Idag blev dte lite annorlunda för mamma förljde med eftersom mamma och pappa firade bröllopsdag idag 18 år har dom varit gifta (Grattis till dom + mig för vi åt tårta idag också), så vi tre åkte till Tommys och firade :P allt annat var stängt.
Fick sånt här brev från min bästis pliktverket idag, så jag ska väll vara snäll och svara på lite frågor ikväll hade jag tänkt, det blir spännade.

Imorgon ska Fuglesang upp i rymden, 07,36 är avfyrningen planerad, jag funderar på att gå upp och kolla på det, brukar vara kanske intressant att kolla på. men får se hur pigg man är :)

Kommentarer
Postat av: julia

jo men då har vissa andra åkt till skolan redan.. fan vad bra att ha bokat riskutbildningen. måste också göra det snart.

2009-08-25 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0