Helg

Hejsan! Just nu är den här helgen väldigt trist, har inte gjort någonting bara tråkat. Igår regnade det lite också och då blev man inte mer tagad direkt. Imorgon åker jag förmodligen till järfälla och springer med pappa. Har inte så mycket mer att säga, är inte på skriva humör, men vi har fått vårat schema och jag gillar't! Sen igår gjorde jag en liten hemsida som jag tänkte skriva med på mitt cv så kan arbetsgivaren gå i och kolla om han/hon så vill. Ni får gärna också gå i där "klicka här" Ni behöver verkligen inte läsa texten som står där!
Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: amanda

satan va satstig sida men den var jättefin!!

2009-08-30 @ 16:48:36
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0