imorgon börjar hösten..

Hejsan! imorgon är det måndag och i den veckan blir det september och då är det höst :( Jag saknar verkligen värmen, de långa kvällarna och all glädje sommaren kommer med! Men dte är bara att gilla hösten och dricka mycket te.
Igår var jag och simon på en herrans cykelpromenad i österskär å lite andra ställen, dte var en väldigt fin kväll kan jag säga speciellt vid vattnet där man kunde höra ljuv musik från fester. Sedan åkte vi till statoil och köpte varsin benn & jerry's som vi förtärde medans vi kollade på madagaskar :)
Idag åkte jag och pappa på orientering i järfälla, jag körde som vanligt när jag sitter i en bil känns det som. Tävlingen gick helt okej, jag hade ledning en lång bit in i loppet sen så sket det sig lite :P men man får ta med sig de som gick bra till nästa gång.
Nu på kvällen har jag kollat när felix och simon spelade korpen vid sporthallen, det blev vinst båda matcherna. Sen åkte vi till magretelund till nya konstgräsplanen, där vi spelade fotboll med Linus, och Alex. Sen så körde vi match mot några andra, som var rätt kassa så vi spang och skratta lite åt dom :D
Idag fick jag en konstig känsla, jag blev helt plötsligt förfärligt sugen på kantarellsås!! men dock kunde jag inget göra åt saken, får hoppas på det i skolan imorgon
Nu ska jag gå och göra rent på diskbänken det jag stökat ner så mamma blir på bra humör imorgon bitti :P
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0