Nu börjars det!

Då var första skoldagen avklarad, det var kul att sätta sig bakom skolbänken igen, och se lite nya ansikten bland personalen. Imorgon har dom fått för sig at vara på ekbacken hela dagen så är väll tvungen att pallra mig ditt också :)
Idag var jag hos tandläkaren, det var ett kärrt återseende kan man säga om man vill. Det vissade sig att gummisnodden som jag haft mellan under och över käken i 2 månader hade jag sattigt på fel tand så det var bortkastad tid :D Så nu för att kompensera det så har jag två gummisnoddar på båda sidor, så nu kan jag knappt gappa. men det kanske är bra om jag är lite tyst.

Nu ska jag vara snäll och snöra om Elviras skor så hon kan gå till skolan imorgon för hon kan tydligen inte det annars :P
juste glömde att säga att en lärare Rikard ser exakt ut som tom hanks i forrest gump :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0