Avatar!

Avatar är filmernas film, nästan iaf! Kollade på den härom dan med ett trevligt gäng och jag är helt tagen av filmen! Jag satt och kände hur hjärtat bultade med max puls i vissa läggen och i vissa stunder drömde mig sig bara bort och levde i filmen. Han som hade gjort filmen skapade verkligen en helt ny värld som var så verklig samtidigt som den inte var det alls när man ser på den ur vetenskaplig synvinkel. Orkar tyvärr inte gå in på detalj vad den handlade om orkar inte berätta något vad den handlade om för då kommer jag bara skriva flera sidor när jag kommit igång och det vill jag inte förstöra eran dag med :P

här är iaf en länk så ni kan se trailern om ni vill Avatar Trailer

Trailern var jättedålig om man jämför med filmen som är 100 gånger bättre!! ni som känner mig vet att det här inte är mig genre av filmen men om jag tycker den är den bästa film jag sett då måste det vara något extra ordinärt med den! så min rekommendation är SE DEN :) annars missar ni en underbar historia.

Nog om den! fick en liten överaskning idag, Elvira fick någon sorts "pärlplatte sak" i julklapp och sen idag så kom hon med en riktigt fin överraskning! Hon hade tagit något foto på mig hon hittat och sen gjort det med pärlplattor, det var riktigt snygg och jag blev otroligt glad :D
Här nere kan ni se bilden hon hittade :P
Gott Nytt år på er alla! Jag tror på det här kommande år! kommer bli ett roligt år! året då man blir vuxen ...

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj satan, vad fint! Hon kunde ju det där hon! :D

2009-12-31 @ 14:50:42
URL: http://underminmossa.blogg.se/
Postat av: amanda

undra vem som har tagit den fina bilden....?

2010-01-04 @ 10:27:24
Postat av: Anonym

Åh jag har faktiskt inte sätt Avatar, såg bara halva sedan sommnade jag men vill verkligen se om den! :)

Vilken är din favoritfilm rent allmänt då? :)

2011-07-17 @ 16:24:05
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0