Hej i mellandagarna de sköna

Det var ett tag sen jag skrev något här, det ber jag om ursäkt för... 
Det har hunnit bli jul och allt vad det innebär :) kan tyvärr säga att jag haft bättre jular, det fanns faktorer som inte var som de skulle men går inte in på det. 
Nu är det i alla fall mellandagarna vilket är ett gäng sköna dagar, inte pga mellandags rean! betalar hellre lite extra än att trängas med hela Europas befolkning i små affärer. Men tillbaka till de sköna mellandagarna som är mellan två högtider så det finns något att se fram emot innan skolan hinner börja.
Det har varit mycket ståhej med pulkaåkning på hög nivå och allt vad detta innebär men fy satan vad galet kul det är! man blir ett barn igen även fast man fortfarande är det :D sånt gillar jag.
Det har blivit endel pluggande av körkorts teori på sistone men det är väl bra om jag nu vill greja det snabbt :)
nu får jag tack för mig och på återseende

Kommentarer
Postat av: amaaaanda

Hejsan! later inte bra det dar med julen... men pulka lat ju desto roligare!! vi far aka nar jag kommer hem ocksa!! Hoppas du har det bra nu iallafall! ses sen nar jga kommer hem! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0