4 ½ håltimme

I dag hade vi introduktion av idrott a som vi ska ha efter lovet första gången, det kommer bli riktigt kul och läraren är riktigt schyyst tycker jag. efter den hade jag oturen att få en ruskigt lång håltimme, det är så himla segt med för långa såna och jag orkade inte gå hem heller. VI spelade lite dataspel och sen så spelade vi lite saker i studion. sedan var det lunch. vi fick rostat potatis och några biffar med bearniesås. tycker det blir så himla sliskigt med bearniesås så det blir snudd på äckligt.
Sen så var det bara en timme kvar till lektionen och då satt jag och sappade runt på lite hemsidor. hädanefter kommer jag ha sovmorgon till 13:15 vilket är nice men ändå inte.
När jag kom hem så somnade jag nästan på en gång, var ruskigt trött så det var skönt. Sedan fick jag gå upp emot min vilja för att äta  lite och sticka iväg på träning.
Det blåste kallt så det var inte så nice. sen körde jag hem ifrån den med pappa, var kort bit men gick bra, man känner av mängdträningen nu att det är väldigt nödvändig.
När jag kom hem drack jag en stor kopp med varmakoppen, riktigt gott kan jag tala om, lär bli några såna nästa vecka när man åker skidor.

Det har uppstått ett problem har jag kommit på, när jag är upp och åker skidor nästa vecka så vet jag inte hur jag ska göra med lars-olof kan ju inte ta med han lr något, men tror jag ska fråga farmor och hon kan ta hand om den och mata han två ggr per dag, får hopps hon kan det för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till

Kommentarer
Postat av: Ellen

Okej va bra :)

Det blir nog den 30 mars, eller den 27 april eller 1 juni. Då tror vi att det är bäst komiker där :)

2009-02-18 @ 10:55:56
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jajjamen, det gör vi! :D

2009-02-18 @ 21:40:12
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0