Alla Hjärtans Dag

Hejsan idag är det alla hjärtans dag, det är en trevlig dag som man ska spendera med sina vänner tycker jag. Igår så spelade jag jonte, kalle och adam på musik café det gick bra tycker jag förutom att kalle var för bra för gitarren så ena strängen höll inte för trycket. Det var ganska mycket folk där så det var kul. Jag och jonte kom tvåa i musikquizet och vann varsit ganska stort hjärta som är jättemjukt och skönt och så står det I Love You på det. Kalle kom etta och van två ukeleles, en rosa och en röd, ett stort grattis till honom. Jag känner att jag vill ge bort mitt hjärta till någon men vet inte vem, några förslag någon?
det är ju trots allt alla hjärtans dag och då ska man ju vara snäll :P

Nu ska jag äta lite lunch tror jag hare bra och grattis på alla hjärtans dag lr vad man säger ; ) ♥
lämnar er med en bild jag gjorde för två år sen exakt.



Kommentarer
Postat av: ööööh

ukeleles??????????????????



kan jag få hjärtat ;)

2009-02-14 @ 16:18:54
Postat av: eeehm

En dricka? ett kattdjur?



Ge mig hjärtat, du vet att jag förtjänar det ;)

2009-02-14 @ 23:50:15
Postat av: Ella Bella

Jag vill ha hjärtat :D

2009-02-16 @ 17:36:01
URL: http://inmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0