Dagen som varit

Jag kom i säng försent igår, fast jag var fast bestämd om att jag skulle gå och lägga mig tidigt. som effekt på min sena läggdags så försov jag mig pga av att jag somnande om när jag skulle gå upp. missade bussen och fick löppa till skolan så har fått mitt straff för att jag inte gick och la mig i tid.
Idag fick jag mitt första slutbetyg, det var i programmering och fick mvg så det är riktigt fint de. Idag har jag kört och hämtat elvira från dansen, sen efter det åkte jag till gymmet och där bytte pappa och jag plats i bilen så hoppade jag av och träffade budny och shane där. Jag kom lite försent för elvira var så seg ut från dansen men det är sånt man får leva med.
 Nu har jag precis kommit hem från gymmet, det var trevligt som vanligt och vi var sist som vanligt också.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hurru! Jag är skyldig dig 60 spänn kom jag på ;)

Och grattis till Mvg:t!

2009-02-17 @ 21:34:57
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0